Specializācija

Pie manis var vērsties pēc profesionālas palīdzības un atbalsta dažādu darba un profesionālo situāciju gadījumos.

Taču ir temati ar kuriem klienti biežāk pie manis vēršas un kuros man ir papildus zināšanas.

  • Līdzsvars starp darbu un privāto dzīvi
  • Atbildība un robežas darbā
  • Emocionālās barjeras un reakcijas
  • Savu resursu atjaunošana
  • Laika plānošana
  • Stresa faktoru mazināšana darbā
  • Komunikācija darbā

Izglītība

Profesionālais maģistra grāds pedagoģijā un supervizora profesionālā kvalifikācija
Rīgas Stradiņa universitāte [ 2020 - 2022 ]

Bakalaura grāds veselības aprūpē un sabiedrības veselības speciālista profesionālā kvalifikācija
Rīgas Stradiņa universitāte [ 2015 - 2019]

Pieredze
  • Veselības aprūpe un tās koordinēšana
  • Izglītojošu lekciju vadīšana veselības veicināšanas un slimību profilakses jomā
  • Dažādu projektu organizēšana, dažādās pozīcijās
  • Web lietotņu izstrāde
  • Mentore
Sertifikācija

Supervizora sertifikāts ir apliecinājums profesijas piederībai un profesionālai darbībai.

Tas apliecina, ka regulāri piedalos supervīzijā par supervīziju (supervizora profesionālās pilnveides darbības forma).

Marta Lillā
+ 371 27846738
marta@kaupri.lv

SIA "Kaupri"
Reģ. nr.: 40203305823
Banka: A/S SEB Banka
Konta Nr.: LV84UNLA0055002265089

Sazinies ar mums

Aizpildot šo formu tiek dota piekrišana ievadīto datu apstrādei.

Biežāk uzdotie jautājumi

Mērķtiecīgi organizēts konsultatīvs un izglītojošs atbalsts supervizējamajiem (tostarp profesionāļiem, profesionāļu grupām, komandām vai organizācijām) par jautājumiem, kas saistīti ar profesionālo darbību.

(https://enciklopedija.lv/skirklis/98499-superv%C4%ABzija)

Sākumā tiek noskaidrotas gaidas un vajadzības no sesijas. Klients paplašināti izstāsta gadījumu/ vajadzību, formulē jautājumu, uz kuru vēlās rast atbildi.

Tiek uzdoti precizējošie jautājumi par pieteikto gadījumu un risināts pieteiktais gadījums. Risinājuma meklēšanā var tikt pielietotas dažādas metodes atkarībā no pieteiktā gadījuma un konteksta.

Sesija tiek noslēgta ar atgriezenisko saiti - ko no sesijas paņem, kādas ir pārdomas, idejas, emocijas, kas ir mainījies saistībā ar pieteikto gadījumu sesijās laikā.

Ne vienmēr supervīzijas mērķis ir nonākt pie atrisinājuma, nereti - pats process veicina profesionālo pilnveidošanos.

Pirms supervīzijas uzsākšanas tiek noskaidrots supervīzijas pasūtījums, supervizors un supervīzijas klients noslēdz vienošanos.

Tā iekļauj sevī:

  • Konfidencialitāti
  • Supervīzijas veidu (individuālā, grupas vai komandas)
  • Supervīzijas sesiju skaitu
  • Vienas supervīzijas sesiju ilgumu
  • Supervīziju regularitāti
  • Supervīzijas sesiju vietu
  • Supervīzijas sesiju sasniedzamo rezultātu
  • Supervīziju sesiju apmaksas kārtību
  • un citus informāciju par ko vienojās supervizors un klients.

Nozīmīga loma ir klienta motivācijai un vēlmei iesaistīties, lai varētu sasniegt supervīzijā izvirzītos mērķus.

Individuālās sesijas

Pakalpojuma atcelšanas vai plānotā laika pārcelšanas gadījumā speciālists par neierašanos jābrīdina ne vēlāk kā 24 stundas pirms. Ja sesija tiek atcelta vēlāk, nekā 24 stundas pirms plānotās konsultācijas, klientam ir jāsedz pilna maksa par rezervēto speciālista laiku.

Grupu sesijas

Piesakoties dalībai grupas supervīzijās, dalībnieks apņemas apmeklēt visas paredzētās sesijas un veikt apmaksu par pilnu grupas supervīziju ciklu.

Supervīzijas sesiju skaits var atšķirties atkarībā no vajadzībām un izvirzītā mērķa.

Jā, sesijas ir konfidenciālas, proti, viss, kas tiek runāts supervīzijā netiek izpausts ārpus supervīzijas telpas.

Individuālās sesijas ilgums ir 60 minūtes.

Grupas vai komandas sesijas ilgums parasti ir 2 - 3 stundas.

Tās var notikt tiešsaistē, klienta uzņēmumā vai šim mērķim paredzētās telpās.
Svarīgi, lai telpa nodrošina netraucētu darbu un konfidencialitāti.